Sunday, October 10, 2010

memenuhi hari-hari yg mendatang...

Setelah semalaman airmata melabuhkan tirai di tubir pipi..aku cuba utk hilngkan ingatan aku tntg ape yg brlaku,aku harap boleh even sekejap pn la...aku tau duka aku ni ade sesetengah org akan tepuk tgn sb brjaya tgk aku mcm ni..hancuss n down down down cm lagu j sean kn, disini aku nk ucapkan setinggi2 terima kasih buat org yg banyak bg advice, n banyak bg dorongan kt aku even org tu aku baru knl ataupn kwn lame..(cik M.chenta annabella,nana,encik S, n semua yg bg support)...terima kasih..xdpt nk balas cmne..
*lolipop nk takk?*
anyway..1 day aku cuba balas sgala jasa org yg dh tolong aku..n to my mum,rite now you can stop asking bout him coz everthng is over..he dont need me anymore,n i'll not open my heart to dat guys dat wanna proposed me..wt mse ni biar la aku sndri menilai balik knpe aku sntiasa jadi mcm ni..mak slalu ckp..ble org nk kt kau,kau xnk tp ble org xnk kt kau,kau yg trgila2 org tu ape kesss..
*kne mandi bunga x, kedings ni xlaku la..haha*
aku xnk la jodoh aku dtg dr org tua nt klu bnda x elok jadi xsudah nk slahkn family..aku nk farid kamil jugakkkkk..lempang adoii sakit otak dbuatnye...


i adore him ya'llll..haha..bes jadi lisa dpt peluk2 free..wakaka..

dats all 4 today...tengkiuu...

No comments:

Post a Comment