Tuesday, October 12, 2010

Ape yg aku pikirkan..???



sejak semalam smpai la kelas akaun tadi ...mata semakin lama semakin kabur...makin xnpk..ape yg aku pikirkan?..tolong ...finish my stdy 1st if it gonna be more worst..i luve my mom..i hve responsble 2wards them..sakit tu xpayah citer la chorr...berat tggungnyer..tp muke leh lagi sengih jer dalam ayat bunga2 leh lagi menguntum snyuman..nasihat mak memg sush nk pakai la soh pakai spek..tp bukan pnce nye...adehhhh....tp ape aku pikirkan...xkn sb menangis bole jadi xnpk..tak mungkinnnn..hnye aku,doktorate dan tuhan saja tahu,kepada dia yg ingn proposed melalui seseorg yg aku x kenali,
lupekan niatmu kerana aku x ingin kamu,aku hnye bole jadi kawanmu....heyy2..dh la..p wt keje sane keding!..sebok blog jer..hawhawhaw...


klu aku pakai spek ade rope ini takk??



ni ke....xpn ni...........



mcmni jelarrr hott!!!






~sekian~




No comments:

Post a Comment