Monday, October 11, 2010

...ahoiiiiii!!!!!!!!!!!!!....


peristiwa hari ni.....sgt mengharukan kerana telah memalukan diri aku bersama clasmate aku mrangkap housemate,rumate,wardrobemate,pillowmate,showermate..erkk!!..kekemaluaan ini berlaku secara sipi2 kerana dengan bangganye bangun pagi utk ke kelas..setibanya gadis2 cun ini ke lab ...dilihatnya oleh mereka kami bahawa tiada rakan2nya yg lain di dalam lab tersebut...makne kata..takde KELASSSSSS!!!
*trlupa pagi tu Dr Anne ade meeting..wkwkwkwwk!*
balik la pe lagi..mkn dulu..slow2..balik tukar baju..dan menikmati tidur
 *smbung tidor sbnrnye,yg telah trgendala sejak subuh tadi*
semasa mata ingin melabuhkan bulunya...
*bulu mata oke!*
telefon bimbit canggih aku berdering menandakan paggilan masuk..xkn panggilan keluar pulakkan..THEN..jeng... jeng.. jeng....org yg aku memg x expect call aku..aku igt dh mati ke kne bakar ke ape ke jadi semakin rabun ke ape ke kn...pehh igt la call ade hal pnting ke ape ke..tnye kabar ke ape ke..
*byk ape ko ni minah senget!*
tepon aku juz nk sound aku pasal ape aku komen kt photo member dy kt laman sosial yg amat popular ketika ini ..alamak ade kaitan ke ngn ko wahai makhluk tuhan?ade aku mencarot kt situ ke?statement aku clear kot..ape mslhnye dgn ko?ade aku tuls kt wall ko ke?ade aku tulis F*@K!?..xde kn?ade aku tuls..jom F*@K?...jadinya aku xde masalh tntg itu..yg aku annoying ngn prgai makhluk tuhan ni..adkah dia rasa diri dia tu sgt bagus?sangat suci murni?..mase mula2 beriya sgt nk kn..ble dh bagi lari la pulak..ape mslh??hello beb aku pon ade gk member yg lagi teruk pragai dr aku dr ko..aku xpnh pn nk buang member tros..ko tu budak lagi..pk nth dh matang ke belom ko nk tolong bekup2 member ko pulak..means bagi pihak la kot..bekup tu mcm budak skolah la plak..dip pon korg belom abis,ble ktorg ckp bnda yg btol mulala korg mencapap takot awek kot..for sure ke kawen ngn awek tu?mkn pon mak bapak stil bagi duit.......pesanan penaja >>>>> xpayah nk emo sgt n xpyh nak beriya sgt...semak aku dhla tgh de prob..ahoiiii lah!



awas!!pmpuan giler di tepi papan tanda awas!!!dan awass lagik!!




wa marah ni bhaiiiiiii!!!!!!!!!!!marah..marah..marah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




sekian




No comments:

Post a Comment