Sunday, October 10, 2010

Akhir Segala Bahagia...

At last..aku still kecewa lagi dlm hdup..bkn sb ape..semua sb cinta..di saat aku sdg menderita sakit..ape yg aku harapkan xpatot brlaku..ape yg aku xharapkan berlaku jugak..smapai 1 tahap aku sndri yg trpaksa luahkan ape yg brlaku smpai aku trpaksa melepaskan ape yg aku xnk..kebahagiaan aku..cinta bukan prkara main2..dr sudut positif n negatif jugak aku dh pk tntg ape yg brlaku ni...sakitnye ya ALLAH..tuhan jer yg tau..aku xtau ape kne dgn aku..memg jahat sgt ke aku..aku xtau ape lagi aku nk wt..prkara paling teruk yg aku pnh wt pon still aku xle lpe kt dy..aku angau ke kt dy..sb ape?sb aku xpnh jmpe org mcm dy?...knpe ni..knpe mula2 lagi trime klu tau akan jadi mcm ni..sdgkn bkn aku yg nk bnde ni jadi..semua dh trsurat..ye...mgkn org ckp bukan jdoh aku dgn dy tp aku tetap nk dy..tp kenapa bnde ni tetap jadi pd aku..bkn org lain?aku x KUAT..aku xjugak TABAH..aku lemah..mne pg jnji2 dulu?aku x tuntut tp aku kcewa...trlalu kecewa..klu dikatakan bunuh dri tu jalan trbaik..aku dh wt dulu dr ape yg kau nk wt..sumpahhh..memg sush nk terima knyataan bila cinta dh bg sepenuh hati tbe2 paappp! jdik mcm ni..pk negatif mula la dtg..ade pmpn lain la,dh jemu la,nk main2kn la..memg semua tu aku pk....sb aku trlalu SAYANG kn dy...mcm mne aku nk lpe kt dy..ade x mne2 ubat leh lpekan cinta yg dh hancur???sakit nih..tmbh ngn sakit yg lain..xle nk jalan lagi..xle nk mkn..sakit trlalu sakittt!!!!!!!!!!!!...cinta menuntut aku setia,cinta jugak menuntut aku jujur..tp ble aku dh wt sedaya yg boleh tp kenapa jadi mcm ni..kenapa...
*still xle trima hakikat..plis la kodok pisang trime la hakikat ko tu xlaku minahhh,ko igt ko hot ke!!*
dah jom g clubbing chill!!*idea bangang...T____T*
aku masih trtanya..mybe aku xcukup hot kot mcm ex gf dy dulu..putih..hidung mancung ala2 Posh beckham kn...dh tu her big boops*wakaka..sensored* ngn bile snap pic moncong2 ke depan kn,hot r tue..ciss


ni baru hot!!

yer..aku memg bukan pmpn hot..aku regular gadis yg suke trkinja2 mcm anak2 yg nakal dpt selipar ben ten..
tp nth la..kejap2 aku ok..pastu tingtong balik..pastu ok kejap..yg pasti aku memg sush nk lpe dy..sakit jiwa dbuatnyer..exam tah kemana..asgmnt tah kemana
 *kipidappp!!*
yg pasti prmintaan trakhir aku kt dy memg aku tau dy susah nk tunaikan..apetah lagi nk memandag muke aku yg cm siti kelembai ni kn..wa memg x hot bhai...wa memg bkn utk dy..

aku seorang wanita yg keding dgn short yg trselit kt..uiksss!
ape2 jer la....*waaa..nk giler dh ni..nagis cpt!!!!*


wlupn aku mcm hepy2 ke org npk..hati aku tetp trluka..jiwa kau tetap sakit..maaf adalah prkataan paling mudah tnpa sebarang sesalan,tanpa sebarang jawapan,cuba ape yg brlaku pada aku brlaku pd kau secara berulang kali..banyak kali..ape kau nk wt lebih2 lagi kau cuma seorang wanita..where u wanna put ur pride?ur dignity?where??trase mcm rubbish pn ade..lempar sane..lempar cni..*kecewa masih brmaharajalela*
yer..akhirnye aku cuba paham apa yg brlaku...


No comments:

Post a Comment