Monday, October 11, 2010

Adore ---->> MiZS NiNa

ahah!....talking bout women or beutiful women...ehemmm...aku sgt adore ngn gurls yg wrna kulit agak tanned..bkn hitam k..

ahoii..npk gigi ngn baju jer...tp model brjaya beb..uollzz ade ade?kwikwikwik..

as an asian women..we must proud bout our skin condition...
*yerghh melayu la k*...
ok2..begini...kita org asia,kulit sgt la cntik dan trcntik antara kulit2 dari negara yang lain dan aku sgt ske dgn kulit yg agak tanned..coklat keemasan....sbg contoh mizs nina..wehuuuu cun gilergempakmeletoppterhangattt..your name is sexy hun!!huhu
*over la plak..aku straight ok..xde belok2 ke dua environment ke oke!*
cmne cun nye kulit sawo matang ni..cekidaott yalll!!>>>>



ni haaa....gempak x gempak kn...aku suke..klu korang x suka sila jgn baca...oke



ni lagikkk...awww..histeria mak cenggini......!!erk..

tanned wif blondish hair,eyebrow yg superb...sng kata dy ni mcm international artist la..HAVOC!i luve her style..her song..he way she dance..uhuhuhu!perfecto..aku x igt la salah silah dy ni tp dlu dy xbpe la nk faymes cm skg..cm dlu ngn teh tarik crew kn..now ni meletop!

aku ske dy sb kulit aku xbape nk putih..wkwkwkwkw..nk kate tanned sush la gk..ade ala sipi2 sunburn..hawhawhaw..wateber la yg pnting aku ske ape yg aku suke..jadi dri aku bkn pari2 ke..siti kelembai ke..sang arjuna dewa kala ke kn...mak lampir ke kn..



...sekian...

No comments:

Post a Comment