Thursday, September 23, 2010

My BiGgEsT FaMiLy EvEr AfTeR~~RaYA yG hApPeNeN..

First time rasenye raya tahun ni aku naik bas sorg2,..syahdu beb,
*pdahal dr jb ke bp je tmbg??10hengget jer pon*
npk mmg cm dlm iklan petronas la kn nk balik ceruk kpg pdalamn naik bas ekspres pastu tuka lg bas benti
*coastal..hnya ada zaman jepun*..

klu ceni korg nk naik x?

pastu kazen tggu lak kt pekan..pehh memg tragis btol la....b4 balik kaki siap darah2 kne kaca,tabah btol..tambah pulak naik bas ekspres pastu dok sebelah nyonya ni yg xsemena2 meggelepor..aku igt dy mgigau rupenye air ekon jatoh masok dlm mlut dy,tbe2 rase mcm nk bg backhand jer sb dy trsiku aku tp xpela..POSE beb POSE...turun je naik bas yg aku ckp td,pjalanan amik mase dlm 1 jam 
 *tp aku trckp kt kazen aku liya tu stgh jam jer..hhaha brjeruk la tggu..kejap2 msg kejap2 msg*
akhirnye smpai la gk aku kt kmpg ngn journey yg agak memberangsangkn kelenjar darah gemuruh n semangat raya..balik awal semata2 nk g expo kt pt raje je..hahahai ni sume liya punye pasal!!..
tapi raya tahun ni mcm kureng la even anak paksu dpt raya ngn ktorg setelah sekian lama xjumpe..hukhuk sadis...yg lain2 ramai dh kawen turn balik uma mertua..
*cmbest jer..mak!!!nk kawen!!*
ni laa antara kandid ratu2 di pagi raya yg hujan renyai2....
*aku mgalami mood yg kurg enak time tu*




beberapa ratu yg hadir ketika ini*cis..geget kaki*




deretan ikan2 KALOI yg vogeh d vass membaham jeruk di pagi raya
*cbe perati btol2...muke ktorg sepesen x?ni la nmenye kazen photostat..hauhauahau!!*



dasat2..makcik2 sila sediakan mangga di grill umah anda ataupon makanan anda akan out of stock!!haha



aku nk enter the prame gk...igt korg jer nk glamer



Turn Mak Ratu aka Mak Datin pose trkejot brsama ahmad pojie..kandid mak kandid!



AND LAST....My BIG FamiLy
even xsmua ada...meriah la gk,if ade smua maunyer roboh umah nyaie*nenek* ni
FYI uollz..ktorg ramai pompuan dr laki2..mreke sudah tidak aktif..haha





Jangan menunggu datangnya kebahagiaan untuk dapat tersenyum tapi tersenyumlah agar anda bahagia




No comments:

Post a Comment