Thursday, September 23, 2010

JANGAN BERSEDIH...Jadilah wanita paling BAHAGIA....

Sementara..aku dikejutkan dengan sebuah berita yg xbpe nk gmbira *my brother had denggi*...then another kisah yg buat aku sgt2 kecewa ngn sikap sesetengah manusia yg sush sgt nk kenal TAKDIR...n PAHAM BAHASA..trlalu sush nk dgmbarkan sb melibatkan maruah..yg penting aku xmasok lokap semata2 sebab handphone..fuhhh..aku msh dipihak yg benar..ade ke ptot sb handphone pon boleh nk naik majistret..xphm aihh..tuan majistret pon tidor agaknye time prtuduhan dibace..yg aku xle blah IO tu ckp org yg keje pulg2 barang mse putus cinta ni cume budak belasan tahun jer..PAAPPP!!!cm setepek najis jatuh kne kt muka dy..hadoi la..usus aku ni berjoget2 tahan ketawa disbbkn statement yg sedemikian..  *padahal airmata dh mgalir..bajet mcm nangis la padahal thn ktawe pnye pasal..hahai*..tu la manusia..bile kite dh syg xreti hargai..ble dh buang smpai fmily n kwn2 masing xnk tegur time tu la mcm pgemis nk pujuk rayu balik...IM I A RUBBISH??..no im not..aku dh tebus segala marah aku maruah aku selama ni yg dy pijak2..kadang2 mcm kesian sb dy wt muke kesian..tp kdg2 rase mcm nk lempang pon ade gk..haishhh!!pk kn slh dy yg mlampau2..aku sush nk maafkan utk kali yg BERKALI2 boleh gitu?..2tahun yg sia2..jadi lu pk la sndri..yg mne baik tu amek jadikan petunjuk..yg buruk tu jdkanla pgajaran...yg penting uollz..jgn prcaya org 100% espeseli MAN*boleh gitu?*...plisla jgn jadi manusia spt ini...




              astaga.....roboh rumah....
       ataupun spt ini


tolong wey jauhkan..nabi xmengaku umat.....nauzubillah


jadilah lelaki seperti ini.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hah!!!gempak....ni baru la gentle..lelaki mithali...*angkat kening*




JANGANLAH DIKIRA BAHAWA DUNIA DICIPTAKAN
UNTUK MELAYANI  SESEORANG SECARA LENGKAP
KERANA
PADA HAKIKATNYA TIADA SEORANG PUN DI MUKA BUMI INI YANG
AKAN MENDAPATKAN SEMUA YANG
DIINGINKANNYA DAN
TERBEBAS DARI SEGALA MACAM KEKERUHAN

No comments:

Post a Comment